«راش شرقی» در راستای مطالبه گری تلکابین گرگان، اکران عمومی خواهد شد

برگزاری اکران خصوصی مستند راش شرقی، در سالن شورای گروه جنگلداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، با حضور اساتید محیط زیست و جمعی از انجمن علمی این دانشگاه صورت پذیرفت.

آقای دکتر اعتماد؛ عضو هیئت علمی گروه جنگلداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، آقای دکتر آذرنیوند؛ عضو هیئت علمی گروه احیا مناطق خشک و کوهستانی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران و جناب آقای دکتر عواطفی؛ عضو هیئت علمی گروه جنگلداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران پس از تماشای این مستند، به نقد و بررسی این مسئله پرداختند و برای حل مسئله جنگل های هیرکانی گرگان، و سایر اتفاقات در حال رخداد آن منطقه، گفتگو کردند.

مستند «راش شرقی»، همانطور که از نام اثر و کارگردانش پیداست، مستندی محیط زیستی است که اومافیلم و مسعود کارگر سابقه درخشانی را در این زمینه دارا هستند.این مستند، روایتی از تصمیم احداث تلکابین گرگان از نگاه مخالفان و موافقان را با صدای زیبای استاد «صفا آقاجانی» به تصویر می کشد.
در راستای بهبود و کمک به وضعیت محیط زیست جنگل های هیرکانی و نجات محیط زیست گرگان، اکران عمومی مستند «راش شرقی»، در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.این نشست با حضور عوامل فیلم، فعالان محیط زیستی، مسئولین محیط زیست، اساتید صاحب نظر و تمامی علاقه مندان به این حوزه، برگزار خواهد شد. اطلاع رسانی این اکران متعاقبا اعلام خواهد شد.